neofon - parametry do bramki
a***@poczta.pl
2010-07-02 07:39:23 UTC
--
ThinkXtra
a***@poczta.pl
2010-07-02 07:48:16 UTC
palec mi sie omsknal.

TP dla Neofon nie daje wsparcia innego niz ich komunikator. Macie
wiedze, jakie parametry typowe dla voip potrzebne sa do
skonfigurowania bramki voip lub innego komunikatora np. x-lite?

parametry np dla Linksys'a SPA/PAP-T lub Grandstream
ThinkXtra
Krzysztof Indyk
2010-07-02 10:35:15 UTC
Post by a***@poczta.pl
[...]
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/tel_cyf/neofon/681804/
w punkcie 3 masz wszystko opisane

krise3k
kashmiri
Najbardziej podaba mi sie "autentykacja" LOL/
a***@poczta.pl
2010-07-08 08:10:33 UTC
On Fri, 2 Jul 2010 03:35:15 -0700 (PDT), Krzysztof Indyk
Post by Krzysztof Indyk
Post by a***@poczta.pl
[...]
ale to jest konfiguracja w Babybox'ie, gdzie pewnych parametrow wogole
nie widac, bo pewnie jest "zaszyte" w sofcie pod TP.

Moze ktos cos wie na ten temat?
ThinkXtra
darpajdp
2010-07-09 06:14:09 UTC
Post by a***@poczta.pl
[...]
Do konfiguracji FritzBoxFon-a by te dane wystarczyły :-)
a do Linksys'a SPA/PAP-T lub Grandstream za mało?
a***@poczta.pl
2010-07-09 07:44:45 UTC
Czesc,

wczesniej w bramce klone Grandstream HT-486 byl Freeconet a obecnie
jest Neofon TP

Pan z infolinii podal min. parametry (pod Linksysa)

sip port 5060
sip proxy neofon.tp.pl

display name 48399xxxxxx
user id 48399xxxxxxx
password (jakie zostalo ustalone i przyszlo emailem)

authentication id ***@neofon.tp.pl

register yes
use authentication yes

kodeki jak we freeconet (nic nie zmienile). G.729 (byl jako
pierwszy)...nie chce mi sie teraz patrzec jakies sa nastepne.

NO i bramka sie zalogowala i dziala

Z tego co BLine men powiedzial, ze Gigaset C470IP z oferty TP (neofon
bez komputera umowa na 12 mies.) nie jest wogole blokowany, tak ze
inne konta voip mozna swobodnie zdefiniowac.

Wg mnie oferta Neofon jest ok, bo:

- jest umowa i zwykla faktura a nie prepaid - placisz przelewem za to
wygadales, a nie martwic sie po ile przelicza euro.

-jak ktos duzo gada to neofon tp na okraglo jest ok.
- Blekitna Linia jest za free
ThinkXtra
l***@gmail.com
2012-11-29 16:33:17 UTC
Witam wszystkich,

mi te ustawienia w bramce pap2t działają połowicznie, można zadzwonić tylko osoba do ktorej dzwonimy z bramki nie słyszy nas. Ma ktoś jakiś pomysł ??
z góry dzięki...
jerzy532
2012-12-07 23:35:56 UTC
Widzę w tym wątku jedną z niewielu osób, która stwierdziła, że u niej bramka HT-486 zalogowała się i działa w sieci TP o nazwie Neofon.
Ja już dłuższy czas walczę z ta bramką, ale ona ciągle nie chce się zalogować. Kupiłem ją skonfigurowaną pod operatora "plfon" - pozmieniałem ustawienia konfiguracyjne pod "Neofon" ale chyba czegoś nie zauważyłem bo bramka mi się nie loguje. może ktoś potrafi mnie naprowadzić na właściwy trop??
--
jerzy