sprawdzanie numerow stacjonarnych
Adam Modrzejewski
2005-10-06 17:59:55 UTC
Witam

kiedys mialem taka stronke gdzie mozna bylo sie dowiedziec czyj jest numer
telefonu (tzn ktorego operatora). Znacie jakis program lub serwis www na
ktorym mozna sie dowiedziec do jakiej sieci nalezy konkretny numer telefonu
stacjonarnego?

Pozdrawiam

Adam
Konrad
2005-10-06 18:04:15 UTC
http://www.aviaa.com/pl/

Lewa ramka
Robert Szulc
2005-10-06 18:47:43 UTC
Post by Konrad
Post by Adam Modrzejewski
[...]
A odpala wam sie ta strona, bo mi nic sie nie pojawia.
Prusiak
2005-10-06 19:11:27 UTC
Post by Robert Szulc
Post by Konrad
http://www.aviaa.com/pl/
Lewa ramka
A odpala wam sie ta strona, bo mi nic sie nie pojawia.
Odpala...

--
PP